.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه سریالی ادعاهای ارضی نمایندگان دماوند و فیروزکوه ؛َ
ادعای مالکیت تهرانی ها بر « گدوگ سوادکوه » پس از « امامزاده هاشم ع آمل »!
شمال نیوز : در حالی که اخیرا نماینده دماوند و فیروزکوه درباره مالکیت « امام زاده هاشم ع آمل » ، ادعاهایی را مطرح کرد که یک عضو شورای استان تهران نیز پای ادعای مالکیت بر « گدوک سوادکوه » را به میان آورده است !....
ادعای مالکیت تهرانی ها بر « گدوگ سوادکوه » پس از « امامزاده هاشم ع آمل »!

شمال نیوز : در حالی که اخیرا نماینده دماوند و فیروزکوه درباره مالکیت « امام زاده هاشم ع آمل » ، ادعاهایی را مطرح کرد که یک عضو شورای استان تهران نیز پای ادعای مالکیت بر « گدوک سوادکوه » را به میان آورده است !

به گزارش شمال نیوز ، جلال بنار نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران در جلسه این شورا که دوشنبه اول مرداد برگزار شد، اظهار کرد: گردنه گدوک یکی از نقاط پرتردد و مهم در این شهرستان است و از نقاط اصلی محور فیروزکوه-مازندران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توسعه مراکز خدماتی در این منطقه گفت: با وجود اینکه گدوک در محدوده شهرستان فیروزکوه قرار دارد، اما استان مازندران در این منطقه حضور پررنگ و قابل توجهی دارد.

بنار با اشاره به لزوم تعیین دقیق حریم استان مازندران و فیروزکوه و مازندران در این منطقه افزود: ادامه این وضع منجربه درگیری‌های زیاد و نارضایتی مردم منطقه خواهد شد.

نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران گفت: کاروانسرای شاه عباسی منطقه گدوک یکی از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان فیروزکوه است که متاسفانه مورد اشغال راهداری استان مازندران قرار گرفته و از آن به عنوان پارکینگ ماشین آلات راهسازی استفاده می‌شود.

به نظر می رسد نمایندگان مردم مازندران در مجلس شور ای اسلامی و شوراهای شهرستان های مربوطه باید با واکنش شفاف و صریح مقابل همتایان خود ، پالس های لازم را در راستای حساسیت مردم استان به چهارچوب های ارضی مازندران را اعلام و اجازه تداوم این زیاده خواهی را حتی در گفتار ندهند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1397
از قدیم ندیم میگفتن گدوک سوادکوه سه خط طلا سوادکوه ما که غیر این نشنیدیم البته اینها همه سیاسی تا سوادکوه را کوچک جلوه دهند مثل خطیرکوه مال سمنان کردن تا سنگده جز ساری بعد امدن شیرگاه جدا کردن خلاصه این مدیران بلای جان سوادکوه افتادن ولی ذهن مردم تمامی این نقاط مال سوادکوه است سوادکوه سوادکوه است با کاغذ جدا نمیشود
نا شناس 2 مرداد 1397
قابل توجه نمایندگان پرتلاش مجلس شورای اسلامی مازندران
مازنی 2 مرداد 1397
بفرمایید. تحویل بگیرین. اقایون مسئولین بی بخار مازندران تحویل بگیرین. یه جو غیرت ندارین. همه چیو از مازندران دارن میگیرن. تیکه پاره کردن مازندرانو. یدفه ساری همه بشه شهرستان تهران خلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص.
بلبل 2 مرداد 1397
سلام وعرض ادب به بهترینها مگه جایی هم مونده!!!؟؟؟؟تمام ساحل ودشت وجنگل وکوهستان وکوهپایه رو این ازمابهتران (!!!؟؟؟)قبضه کردن والآن برای آب خوردن هم ازاین بزرگواران(!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟........) اجازه بگیریم.قبلاًحداقل آخرهفته ها مامشکل داشتیم ولی الآن مامیهمان ایناییم.ویلاهای آنچنانی وماشینهای لاکچرچرچری !!باانواع مخلفات ومتعلقات!! نوشابه هم داشتم ب عله چقدرمیشه حسابمون ؟اِاِاِ ببخشیدحواسم یه لحظه پرت شد...اصلاًولش کن..خاب چه خبر..؟؟؟
عموزاده 3 مرداد 1397
باسلام واحترام
مازندرانی ها بگوش وبهوش باشید تا آّ ب و خاک تان را که به حراج گذاشتند به غرات نبرند از خیلی وقت این سناریو را سمنانی ها و فیروزکوهی ها هم به دنبال آن دارند اجرا می کنند
نا شناس 3 مرداد 1397
طبیعیه تهرانی ها هر جای خوش آب و هوا برای ساخت ویلا دست می گذارن - چون تا تهران راهی نیست بهتر از ترافیک جاده چالوسه
نا شناس 3 مرداد 1397
در سایه خواب و ناتوانی عزیزان نماینده و بده بستان های سیاسی ایشالله کل مازندران رو تهران بگیره که همه بشیم بچه تهرونی و این از خدمات بیشمار عزیزان هست
ساداتی 2 مرداد 1397
قطعاً به موقع ضرورت جوانان سوادکوه با حضور در مرز سوادکوه خاطرات دست درازی بیگانگان به خاک خود را مانند8سال دفاع مقدس تکرار خواهند کرد دیروز در حفاظت از حاک خوزستان و کردستان و ایلام و امروز از خاک ابااجدادی خود.
سوادکوهی 3 مرداد 1397
چرا باید کاروانسرای گدوک پارکینگ ماشین های راهداری باشد استان مازندران باید در نواحی دور افتاده سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد تا ار دست درازی اسناننهای همجوار مصون بماند گردنه گدوک در طول تاریخ جز لاینفک شهرستان سوادکوه بوده ضمن اینکه باید اسناندار و نمایندگان برای بازپس گیری بخش جدا شده خطیرکوه به مازمدران تلاش کنند ..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.523 seconds.